مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 01:072022-03-15اقتصادي

فارس من| وقتی «پیگیری» معجزه می کند/ چرخ کارخانه های تعطیل چطور دوباره می چرخد؟


شمار زیادی از کارخانه های تعطیل و صنایع راکد در ماه های اخیر با تلاش دولت دوباره فعال شده است.

دولت آیت الله رییسی در همین مدت کوتاه، نشان داده که «پیگیری» حداقل در بخش تولید معجزه می کند؛ - خبرگزاری فارس- مرتضی مزینانی: تمام ماجرا از برنامه های انتخاباتی آغاز شد.

وضع نامناسب ایجاد اشغال در هشت سال دولت روحانی و رشد فزاینده تورم، نیازمند برنامه های مدون و جامع اقتصادی بود که بی تردید، یکی از مهم ترین آنها می توانست بازگردانی واحدهای تولیدی راکد و تعطیل به چرخه تولید باشد.

آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان مهم ترین نکات درباره برنامه های اقتصادی خود را به زعم نگارنده در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما در دوازدهم خردادماه سال 1400 ارائه داد؛ زمانی که هنوز کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود و به سؤالات اقتصادی مجری برنامه پاسخ می گفت و دیدگاه های اقتصادی خود را تشریح می کرد.

مهم ترین انتظار جامعه از دولت بعد از روحانی که در تمام گفت وگوهای میدانی و نظرسنجی ها و گلایه ها و گفته ها مطرح می شد، توجه به حوزه اقتصاد و معیشت مردم، ایجاد اشتغال پایدار و دوری از شغل های کاذب و موقتی، بهبود وضع رفاه اجتماعی و در یک کلام، تقویت بنیه مالی و معیشتی مردم بود و البته هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| وقتی «پیگیری» معجزه می کند/ چرخ کارخانه های تعطیل چطور دوباره می چرخد؟

فارس من| وقتی «پیگیری» معجزه می کند/ چرخ کارخانه های تعطیل چطور دوباره می چرخد؟